Eylülün kısa zamanda başarısı | Dikkat Eksikliği Bozukluğu
Çocuğum 8 yaşında, 2. sınıf öğrencisi. Kızım uyumlu ve iyi bir çocuk ama okulda birçok sorun yaşıyorduk: 1+1 işlemini bile yapamıyordu. Bir türlü kitap okuyamıyor ve okuduğunu anlayamıyordu. Algılaması düşük, öğrendiği şeyleri hemen unutu .. Devamını gör..

